شناسه خبر : 108382
دوشنبه 23 بهمن 1402 , 13:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

باغ موزه دفاع مقدس با همکاری کافه کتاب ناشر برگزار می کند؛

نقد کتاب "کمکم کن" در کافه کتاب

جلسه نقد و بررسی کتاب " کمکم کن" با محتوای خاطرات یکی از رزمندگان ارامنه برگزار می شود.

فاش نیوز - جلسه نقد و بررسی کتاب " کمکم کن" با محتوای خاطرات یکی از رزمندگان ارامنه با حضور جانباز استاد داستان نویسی برگزار می شود.

 کتاب " کمکم کن" که به قلم خانم وجیهه افلاکی نگاشته شده، به خاطرات یکی از رزمندگان ارامنه دوران دفاع مقدس می پردازد که قرار است در پی سلسله نشست های نقد کتاب، در جلسه ای با حضور استاد ابوالفضل درخشنده، جانباز نویسنده و استاد ادبیات داستان نویسی و چند منتقد به نقد و بررسی گذاشته شود.

 این جلسه نقد که با هماهنگی و همکاری کافه کتاب ناشر و باغ موزه دفاع مقدس قرار است برگزار گردد، در روز چهارشنبه ۲۵ بهمن، ساعت: ۱۵ تا ۱۷ در کافه کتاب ناشر با حضور استاد درخشنده، نویسنده خانم افلاکی و منتقدین سرکار خانم صادقی و فکوری فر برگزار خواهد شد.

کافه کتاب ناشر به آدرس بلوار ارتش، سوهانک، بلوار شهید سوهانی، مجتمع آتی ساز۲، ورودی شرقی، برج زنبق، ضلع جنوبی، واحد ۵ واقع شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi